امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, December 26, 2019

Divining marketing trends for 2020

Albet Buddahim, the chief marketing capability strategist—Hybrid of Marketing + IT/Tech talents will be a competitive advantage for businesses who are playing to win as marketers will relearn how to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7A402EB5153A4A4E8441433303C35675&url=https%3a%2f%2fbusiness.inquirer.net%2f286150%2fdivining-marketing-trends-for-2020&c=6134611713159852834&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment