امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, December 7, 2019

Enterprise Customer Service Platform Company Kustomer Raises $60 Million In Funding

Launched in 2015, Kustomer empowers businesses to succeed in today’s customer-first world. And Kustomer’s comprehensive solution uses CRM and provides a single view of the customer journey, seamless ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F6D5E1426815404AB3D84EF468BBA044&url=https%3a%2f%2fpulse2.com%2fkustomer-60-million%2f&c=10675776459791222757&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment