I blinked and waited for my brain to formulate a response. The truth: I had no idea, and it was complicated. Yes, we had access to an endless list of customers for Salesforce’s CRM software, but no ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F6D5E1426815404AB3D84EF468BBA044&url=https%3a%2f%2fmedium.com%2fsalesforce-ux%2fscaling-user-research-operations-infrastructure-with-salesforce-a095054b41ac&c=3231046138670467895&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment