The company’s flagship product, notifiCRM, is the first interactive video-based customer relationship management (CRM) platform that allows anyone to create, distribute, post, track, and measure ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6C47757FE6024F719DDE6B94800B4822&url=https%3a%2f%2fglobenewswire.com%2fnews-release%2f2019%2f01%2f30%2f1707892%2f0%2fen%2fnFusz-Teams-Up-with-Los-Angeles-Fire-Department-for-March-of-Dimes-Campaign.html&c=3965626102127754066&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment