امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 30, 2019

How to Be Sure You’re Getting the Most Out of Your CRM Solution

If your CRM system is not doing all you hoped it would, there are two common reasons. Either the system was not set up properly with your processes in mind, or perhaps your sales team is not using it ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=EA082797582B4F0C90F46EA96E0EFEA2&url=https%3a%2f%2fwww.crmsoftwareblog.com%2f2019%2f01%2fhow-to-be-sure-youre-getting-the-most-out-of-your-crm-solution%2f&c=12324441564347123536&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment