امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 30, 2019

His Company Made Over $100 Million in Revenue and He Decided to Rebrand. Here's Why.

We created a much lighter and easier way for people to do smart client management. That's what we refer to it as because most small businesses don't call it CRM software. Keap is smart client manageme...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=EA082797582B4F0C90F46EA96E0EFEA2&url=https%3a%2f%2fwww.entrepreneur.com%2farticle%2f327114&c=13951361822706563729&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment