امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

ClearCourse Partnership Acquires Membership Software Supplier Silverbear

Originally launched as a CRM integration and development business in 2000, Silverbear later transitioned to a provider of integrated management solutions for the membership and trade association secto...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A454B38B441743FB944BC4CDDBDF018E&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fclearcourse-partnership-acquires-membership-software-supplier-silverbear-2019-01-16&c=6406736692783033619&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment