امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

Atlatl Software Leaders Discuss Leveraging Configure Price Tool with Visual CPQ

In a recent episode, Murphy and Cooper discuss the differences between CRM (customer relationship management) and CPQ (Configure Price Quote) software. View the video: http://bit.ly/2QdFbnX Cooper ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4BF2EDD441F64FA4B6A8716B322DA628&url=https%3a%2f%2fmenafn.com%2f1097984386%2fAtlatl-Software-Leaders-Discuss-Leveraging-Configure-Price-Tool-with-Visual-CPQ%3fsrc%3dRss&c=5742832590295579968&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment