امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

5 Best Things about the Unified Interface for Microsoft Dynamics 365

The new interface is quite different from the previous interface which was used from Dynamics CRM 2013 to 2018 with a few incremental changes. This is the Unified Interface, using a form from InfoStra...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5AFBC549525A4B0B8050E23665C261DF&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2fcrm%2fb%2fgovandthecity%2farchive%2f2019%2f01%2f16%2f5-best-things-about-the-unified-interface-for-microsoft-dynamics-365&c=7619420959480532812&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment