امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 8, 2023

Survey: Majority of enterprise executives increasing their 2023 digital CX budgets, despite macroeconomic uncertainty

The survey, conducted in partnership with Statista, explored where 250 enterprise leaders throughout the U.S. and Europe plan to invest in digital CX technology in 2023, and the key driving factors ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63e419a9eadb443daedc3ecc6002022d&url=https%3a%2f%2fmarkets.buffalonews.com%2fbuffnews%2farticle%2fbizwire-2023-2-8-survey-majority-of-enterprise-executives-increasing-their-2023-digital-cx-budgets-despite-macroeconomic-uncertainty&c=12343910281132921372&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment