امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, February 7, 2023

Pimly Launches The Product Cloud, the First Salesforce-native Product Information Management Platform

"By bringing a 360-degree view of product information into Salesforce CRM, Pimly solves the data silo problem and distributes always-on, always-accurate product information to all company stakeholders ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63e30e77565e4ce186f198e9af398aa0&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2fnow%2fpimly-launches-product-cloud-first-131700156.html&c=5893015709525611917&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment