امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, February 6, 2023

On CRM: 5 Myths About ChatGPT

OpenAI ChatGPT seen on mobile with AI Brain seen on screen. on 22 January 2023 in Brussels, Belgium. ... [+] (Photo by Jonathan Raa/NurPhoto via ) NurPhoto via Getty I ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63e1769703744149a4b70588596727a0&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fquickerbettertech%2f2023%2f02%2f06%2fon-crm-5-myths-about-chatgpt%2f&c=10520827537879674671&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment