امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, February 6, 2023

Global mHealth and Home Monitoring Market Analysis Report

The "mHealth and Home Monitoring - 11th Edition" report has been added to ResearchAndMarkets.com's offering. mHealth and Home Monitoring Report is the foremost source of information about the adoption ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63e192e3371b4556b652c6a18deeee46&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-global-mhealth-home-monitoring-market-analysis-report-2023-%2f2023%2f02%2f06%2f9755114.htm&c=16693302508903069811&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment