امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 9, 2023

Female Professors at HBS Series: Jill Avery

Loujaine AlMoallim (MBA ’24) interviews Senior Lecturer of Business Administration Jill Avery about her personal journey, her time at HBS, and her advice for HBS leaders. Can you briefly tell us about ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63e5a34f49454ce4a90a5c70bd21b06b&url=https%3a%2f%2fharbus.org%2f2023%2ffemale-professors-at-hbs-series-jill-avery-2%2f&c=12708394135393953789&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment