امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 10, 2022

Why Salesforce Inc. (CRM)’s Most Recent Report Reveals Some Hints About Its Future

Salesforce Inc. (NYSE:CRM) went down by -3.96% from its latest closing price compared to the recent 1-year high of $311.75. The company’s stock price has collected -0.84% of loss in the last five ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C6621E72484F4682A3F511A7B7475D51&url=https%3a%2f%2fnewsheater.com%2f2022%2f08%2f10%2fwhy-salesforce-inc-crms-most-recent-report-reveals-some-hints-about-its-future%2f&c=5802021430079726694&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment