امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 10, 2022

When No-Code Interfaces Become A Liability: Building Control Into Business Systems

But now on to my next company, and talking to others, I’ve learned that this inflexibility is in fact inherent to many business systems. I eventually started a company to help address this by using ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C6621E72484F4682A3F511A7B7475D51&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fforbesbusinesscouncil%2f2022%2f08%2f10%2fwhen-no-code-interfaces-become-a-liability-building-control-into-business-systems%2f&c=15713924031618497707&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment