امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, August 8, 2022

Prediction: These Will Be the 10 Largest Stocks by 2030

It's perfectly normal for innovation, acquisitions, competitive advantages, and other factors to shake up the world's largest publicly traded companies on a fairly regular basis. One factor that makes ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3ACBCC8F86DF4EC7A5106CB61A80E37F&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fprediction%253A-these-will-be-the-10-largest-stocks-by-2030&c=17285968159784701601&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment