امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, August 11, 2022

Noteworthy Wednesday Option Activity: CVS, UBER, CRM

A mong the underlying components of the Russell 3000 index, we saw noteworthy options trading volume today in CVS Health Corporation (Symbol: CVS), where a total of 28,806 contracts have traded so far ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C46BA27FEE8F4694A23990166B540227&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fnoteworthy-wednesday-option-activity%253A-cvs-uber-crm&c=8162390303161651476&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment