امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, August 14, 2022

Momentum CRM Announces It is Now a Toyota SmartPath Approved CRM

Toyota has now validated a new integration that will allow the CRM platform to operate within the SmartPath program. Momentum Logo - Wordmark Momentum Logo - Wordmark LAGUNA HILLS, Calif., Aug. 11, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=66964c1a529c42f7b05304b0e1118a72&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fmomentum-crm-announces-now-toyota-140000152.html&c=1450414015662900739&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment