امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 10, 2022

How Dave Carroll, CEO of DOPE Marketing, Became a Leader in Direct Mail Automation

School grades cannot determine someone's true potential. Mainstream education lacks self-evaluation and follows an age-old ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8C1A9B8268B544CA912CE540856E2C8C&url=https%3a%2f%2fwww.laweekly.com%2fhow-dave-carroll-ceo-of-dope-marketing-became-a-leader-in-direct-mail-automation%2f&c=8502243666755056009&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment