امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, August 13, 2022

Balto Now Embedded Directly Within Major CCaaS and Workflow Systems for Simplified Contact Center App Management

Balto, the leader in uniting contact center agents with AI for better conversations, is pleased to announce the launch of its next-gen integration: an embeddable "single pane of glass" Balto ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=c51e0cb81a7849de872b3769fd37f9bb&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2fnow%2fbalto-now-embedded-directly-within-120300465.html&c=11957491541746877842&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment