The entire e-commerce industry has grown dramatically over the years, and as a result, adoption rates for different platforms have also increased. Global e-commerce sales totaled approximately $4.9 ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63111ba6a0ed4ed7b7a76cc4f3a068c4&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fEditorial%2fMagazine-Features%2fThe-Best-E-commerce-Platforms-The-2022-CRM-Industry-Leader-Awards-154620.aspx&c=14783661541220140648&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment