امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, June 10, 2022

Notable Thursday Option Activity: CRM, IGT, UPS

Especially high volume was seen for the $195 strike call option expiring June 10, 2022, with 8,018 contracts trading so far today, representing approximately 801,800 underlying shares of CRM. Below is ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=328AE1FB46A44C78A79124D41A32CB2D&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fnotable-thursday-option-activity%253A-crm-igt-ups&c=9522914965444129085&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment