امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, June 14, 2022

HC asks for update on graft case against AB Bank officials

The High Court on Tuesday asked to know the progress of the corruption case filed against 15 AB Bank officials over embezzling Tk 176.18 crore.The HC bench of Justice Md Nazrul Islam Talukder and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5AE9AC87F4BE424A8275A8CE24FA4770&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-xl%2fasia%2fbangladesh%2fhc-asks-for-update-on-graft-case-against-ab-bank-officials%2far-AAYsuB9&c=3930393212914982463&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment