امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 23, 2022

New study finds AI-powered business card scanner Covve has the speed and accuracy needed for us to finally have paperless meetings

With digitization and the environment high on the agenda of most companies, a newly published study was released this week by technology consulting firm Capacitor Partners, offering an extensive ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8BFDEF8455C5415F9155BC9E5EE64010&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fpr-newswire%2ftechnology-15a4e6bfaa616a033f0fe786dfc68681&c=5314392012681389050&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment