امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 16, 2022

Knock® CRM Announces Artificial Intelligence-Powered AI Voice, Call Intelligence Tools

Knock® CRM, the leading industry CRM and performance management platform for multifamily property owners and managers, today announced its upcoming launch of new artificial intelligence-powered ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8CCEC83F2BC8477A9E056D3A7A425FA0&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fknock-crm-announces-artificial-intelligence-130000332.html&c=9152168879907267913&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment