امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, June 10, 2022

Homebot Announces Integration with Total Expert Powering Seamless Customer Engagement Possibilities

Homebot is integrating with Total Expert to offer lenders an automated client management experience DENVER, June 9, 2022 /PRNewswire/ -- Homebot, the award-winning, customer engagement and retention ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=328AE1FB46A44C78A79124D41A32CB2D&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fpr-newswire%2fbusiness-b4795cf0e3d6b8929f6e41242bcf3c92&c=402596542230111694&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment