امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, June 15, 2022

Hong Kong malls, retailers tap into AI analytics to get smarter after losing US$16 billion of sales in post-2018 industry slump

Many have also found AI a necessity to elevate user experience, she added. "We have observed numerous cases of retailers leveraging AI analytics for CRM (customer relationship management)," said Ree, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C226F19A4CCA472794461382B9966D9F&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2fnow%2fhong-kong-malls-retailers-tap-093000462.html&c=13020914618539740417&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment