امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, June 26, 2022

Membrain Removes Barrier of Price for Their CRM

As part of its mission to elevate the sales profession, Membrain, a CRM for complex b2b sales that focuses on behaviors instead of data, has removed the barrier of price and is now offering their ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=05885AB7B6B34D29A12D61D14BB14F8A&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fNewswire%2f6e529ba3a23480bfd9a1870e1cefe8c1&c=5271474092234262098&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment