As part of its mission to elevate the sales profession, Membrain, a CRM for complex b2b sales that focuses on behaviors instead of data, has removed the barrier of price and is now offering their ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=05885AB7B6B34D29A12D61D14BB14F8A&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fNewswire%2f6e529ba3a23480bfd9a1870e1cefe8c1&c=5271474092234262098&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment