امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, June 15, 2022

HubSpot Releases 2022 Sustainability Report, Highlighting ESG Progress and Goals

HubSpot, the customer relationship management (CRM) platform for scaling companies, today announced the release of its 2022 Sustainability Report, highlighting HubSpot's progress and trajectory across ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C226F19A4CCA472794461382B9966D9F&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f2022%2f06%2f15%2f9622157.htm&c=8777584266097151511&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment