امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, June 22, 2022

Accelerate Customer Success And Brand Loyalty With Data

A data-driven service approach is making a positive difference in the financial services and telecommunications industries and can also help your business achieve these benefits: Enhanced, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8564013B57B646F78C2B10606FAC4528&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2ftableau%2f2022%2f06%2f22%2faccelerate-customer-success-and-brand-loyalty-with-data%2f&c=5369167842185455425&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment