امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, June 28, 2022

AutoSync Launches in Canada

The suite of connected automotive software solutions offers a diverse set of products, including: vAuto, Motoinsight, Activix CRM, TAdvantage and TRFFK, harnessing data and insights from AutoTrader.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2D50F84A2B1D4EF4A5991B512ECFBE5F&url=http%3a%2f%2fwww.canadianautoworld.ca%2fdealer-news%2fautosync-launches-in-canada&c=13531405463472729111&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment