امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, June 21, 2022

Five Tips To Help Small-Business Owners Keep Up With Fast-Paced Tech Innovation

There are plenty of publications that can help you keep up with the changing tech landscape. You’ve probably heard of the biggest ones like Wired, TechCrunc ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=77618A4E90514B5A908285D94BE09507&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fforbesbusinesscouncil%2f2022%2f06%2f21%2ffive-tips-to-help-small-business-owners-keep-up-with-fast-paced-tech-innovation%2f&c=932161062316940494&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment