امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, June 22, 2022

Tanium Partners With ScreenMeet to Enable Employees to Securely Connect to Their Remote Desktops

Tanium will resell ScreenMeet’s software as an add-on capability to the robust Tanium XEM platform, offering 99 percent cloud reliability and a seamless remote-desktop experienc ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2EEBE246F357400A82105BBEE703A1A9&url=https%3a%2f%2fwww.darkreading.com%2fremote-workforce%2ftanium-partners-with-screenmeet-to-enable-employees-to-securely-connect-to-their-remote-desktops&c=14266593247255807825&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment