In Microsoft's case, yes. The software giant makes…well…software. Lots and lots of it. Too much of it, actually. Just think of the company's primary business application offerings, many of which are ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FD663878E9BF431292A36B923B535080&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fquickerbettertech%2f2022%2f06%2f24%2fon-crm-viva-adds-to-microsofts-organized-chaos-of-apps%2f&c=10672874711574666150&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment