امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, June 25, 2022

On CRM: Viva Adds To Microsoft's Organized Chaos Of Apps

In Microsoft's case, yes. The software giant makes…well…software. Lots and lots of it. Too much of it, actually. Just think of the company's primary business application offerings, many of which are ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FD663878E9BF431292A36B923B535080&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fquickerbettertech%2f2022%2f06%2f24%2fon-crm-viva-adds-to-microsofts-organized-chaos-of-apps%2f&c=10672874711574666150&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment