امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, June 27, 2022

The Worldwide Healthcare CRM Industry is Projected to Reach $20.8 Billion by 2027

The "Global Healthcare CRM Market (2022-2027) by Component, Deployment Model, Functionality, End User, Geography, Competitive Analysis, and the Impact of Covid-19 with Ansoff Analysis" report has been ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6516A47207BE4504A5FF63CC7A2CBEDB&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fworldwide-healthcare-crm-industry-projected-115300301.html&c=5335997451835161134&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment