امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 30, 2022

The Top Sales Trends for 2022: A New Normal Emerges Post-Pandemic

COVID provided a shock to sales teams,” explains Jon Aniano, senior vice president of product for CRM applications at Zendesk. “A lot of the typical sales behaviors (salespersons on the sales floor, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6427B0A63ADA462593CDA799FDF31460&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fReadArticle.aspx%3fArticleID%3d153742&c=7468835324776221404&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment