امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, June 15, 2022

TigerLRM Announces Launch of Free Sales Enablement Platform to Optimize Sales Efforts

TigerLRM, the next-generation sales enablement tool, announces the launch of its all-in-one, free platform that aims to optimize processes for sales teams. The company celebrates both its launch and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C226F19A4CCA472794461382B9966D9F&url=https%3a%2f%2fwww.register-herald.com%2fregion%2ftigerlrm-announces-launch-of-free-sales-enablement-platform-to-optimize-sales-efforts%2farticle_e90bf4e6-b4bd-5321-ba1c-89f8343c3831.html&c=10087295127209289196&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment