امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, June 25, 2022

With All the Tools Available, You Only Have Yourself to Blame for Poor Service

Not only did they eventually have to pay $680 to settle my claim, but they lost me as a customer and will not be getting the $323 I sent them every year. Leonard Klie is the editor of CRM magazine. He ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=EBDA679FB8194398B855DC3BEA7DBA27&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fColumns-Departments%2fFront-Office%2fWith-All-the-Tools-Available-You-Only-Have-Yourself-to-Blame-for-Poor-Service-153660.aspx&c=11393513954260602218&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment