امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, June 14, 2022

Pipedrive Introduces Its CRM Software Platform in Four New Languages

Pipedrive, the global sales-first CRM and revenue management platform for small businesses, expands its global impact by introducing the platform in four new languages including Indonesian, Latvian, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=55EAC791D5694B5AB94A1769A5288EA1&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fpipedrive-introduces-crm-software-platform-112500689.html&c=12113682670459529576&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment