Not only did they eventually have to pay $680 to settle my claim, but they lost me as a customer and will not be getting the $323 I sent them every year. Leonard Klie is the editor of CRM magazine. He ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C46F64FB5D6444B3AA37E74805991419&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fColumns-Departments%2fFront-Office%2fWith-All-the-Tools-Available-You-Only-Have-Yourself-to-Blame-for-Poor-Service-153660.aspx&c=11393513954260602218&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment