امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 16, 2022

Salesforce wants to bring a whole lot more force to your sales

Salesforce has unveiled a major simplification of some of its most useful CRM tools with the launch of a new “unlimited” offering.Revealed at its Salesforce World Tour event in London, the company ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8CCEC83F2BC8477A9E056D3A7A425FA0&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fnews%2ftechnology%2fsalesforce-wants-to-bring-a-whole-lot-more-force-to-your-sales%2far-AAYxxnn&c=2533865278242886550&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment