امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, June 20, 2022

CRM Can Ramp Up Sales, and Adoption is Easier Than You Think

During a recent webcast, MDM CEO Tom Gale and White Cup VP of Business Development Brian Friedel discuss how finding the right CRM can help companies create a revenue-driving machine.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A4B74AABFA284738B75E8CCA3CBF143B&url=https%3a%2f%2fwww.mdm.com%2fblog%2fsales-marketing%2fcrm-can-ramp-up-sales-and-adoption-is-easier-than-you-think%2f&c=9332269940929017564&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment