امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, June 28, 2022

US WorldMeds to Deploy StayinFront TouchRx CRM

StayinFront, a leading global provider of mobile, cloud-based customer relationship management (CRM) solutions for life science organizations, announced today a partnership with US WorldMeds, a ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2D50F84A2B1D4EF4A5991B512ECFBE5F&url=https%3a%2f%2fsports.yahoo.com%2fus-worldmeds-deploy-stayinfront-touchrx-131100529.html&c=4229574839172062740&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment