امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 30, 2022

Using a spreadsheet as a replacement for CRM? 5 reasons why it’s a bad idea

Customer data isn’t safe inside a spreadsheet. The most secure and flexible way to work with data is to use a free or paid CRM solution.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CEEE53199EE74BCEB1088394A1832862&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-gb%2fmoney%2ftechnology%2fusing-a-spreadsheet-as-a-replacement-for-crm-5-reasons-why-it-s-a-bad-idea%2far-AAZ2xNn&c=7664658081159320207&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment