امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, June 18, 2022

Salesforce adds new features to Sales Cloud to adapt to the changing nature of sales

Several key changes in the nature of selling are reflected in new features that CRM giant Salesforce is adding to Sales Cloud, its flagship sales automation platform, and which it unveiled yesterday ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B729AE14DEAE4BC2BAFCC219ABEAB3EA&url=https%3a%2f%2fdiginomica.com%2fsalesforce-sales-cloud-adapt-changing-nature-sales&c=10741250602985882383&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment