امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 9, 2022

JobDiva Announces New Integration with CloudCall

JobDiva is proud to announce a new integration with CloudCall, a computer telephony integration (CTI) designed for CRM. This system will enable ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7BDFB48DC915450EBECF15AB336C3267&url=https%3a%2f%2fwww.djournal.com%2fjobdiva-announces-new-integration-with-cloudcall%2farticle_23064674-064d-56d1-9595-45d6435dbe42.html&c=403232276999311527&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment