Conversational marketing has emerged as a top inbound marketing strategy for companies everywhere. According to recent ... Read more ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7BDFB48DC915450EBECF15AB336C3267&url=https%3a%2f%2fwww.ecampusnews.com%2f2022%2f06%2f08%2fhigher-ed-crm-leader-element451-announces-conversations-module-enhancements-to-help-personalize-enrollment-and-engagement-communication%2f&c=9055420890035784899&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment