امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, June 8, 2022

Dow Stages Triple-Digit Bounce Despite Recession Fears

The Dow Jones Average (DJI - 33,180.14) added 0.8% or 264.4 points for the day. Salesforce (CRM) rose 2.3%, leading the gainers. Walmart (WMT), meanwhile, paced the laggards with a 1.2% drop. Lastly, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DB4168252ADD48B586FADCAD07D132FE&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fdow-stages-triple-digit-bounce-despite-recession-fears&c=8769677119614637557&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment