The creator economy is here, thanks to social media platforms like TikTok, Facebook, and Instagram. Now, businesses, brands, and influencers are taking to social media with its far-reaching and ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DB6C34F03E444EA28FD9768B6C64F8C5&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fnews%2ftechnology%2f5-ways-tiktok-taps-into-online-shopping-and-more-revenue-on-its-platform%2far-AAYezct&c=14851691480042828809&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment