امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 9, 2022

5 ways TikTok taps into online shopping—and more revenue—on its platform

The creator economy is here, thanks to social media platforms like TikTok, Facebook, and Instagram. Now, businesses, brands, and influencers are taking to social media with its far-reaching and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DB6C34F03E444EA28FD9768B6C64F8C5&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fnews%2ftechnology%2f5-ways-tiktok-taps-into-online-shopping-and-more-revenue-on-its-platform%2far-AAYezct&c=14851691480042828809&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment